Często zadawane pytania

Poniżej znajduja się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znaleźliście tu Państwo odpowiedzi na Wasze pytanie prosimy skontaktowac się z nami wykorzystując do tego formularz kontaktowy.

Mam kod rabatowy. Jak go użyć?

Podczas dodawania firmy do naszego katalogu należy wprowadzić swój kod w dolnej części formularza. Przed zapisem danych zobaczycie Państwo finanlą kwotę do zapłaty.

Kiedy dostanę fakturę VAT?

Faktura zostanie wysłana na adres email używany do logowania w ciągu 24 godzin od momentu dodania i opłacenia wpisu. Można ją również pobrać bezpośrednio z panelu Klienta.

Przerwałem proces dokonywania płatności. Co teraz?

Jeżeli wpis nie został opłacony po prostu nie będzie widoczny w portalu. Taki wpis znajduje się w panelu Klienta w zakładce "Firmy nieaktywne". Można go opłacić w dowolnym momencie.

Skąd mogę wziąć kod rabatowy?

Bardzo często publikujemy kody rabatowe na naszym profilu na Facebook. Wejdź i sprawdź teraz.